Klucz do twojej mocy

indeks1
Klucz do twojej siły

Co w takim razie działa? Dieta! Przede wszystkim – dbaj o masę ciała. Okazuje się, iż nadprogramowa ilość kilogramów w postaci tkanki tłuszczowej sprzyja obniżce ilości testosteronu we krwi. I odwrotnie – zmniejszenie ilości tkanki tłuszczowej powoduje podniesienie poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie przesadź jednak w drugą stronę – tłuszcze to istotne substancje odżywcze, których rola polega między innymi na współtworzeniu kilku hormonów, przykładowo… testosteronu. Przewlekłe lub częste głodówki czy zupełne
cialis w zelu
wyeliminowanie wszelakiego rodzaju tłuszczów z diety, mimo niskiej albo prawidłowej masy ciała również może ujemnie wpłynąć na ilość tego hormonu.

Kluczem do znakomitego seksu jest mocne serce

Działaj wedle zasady „to, co odpowiednie dla mojego serca, jest słuszne dla mojego penisa”. Zbyt duże spożycie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu wspiera odkładanie się złogów w układzie krwionośnym. Skutkiem tego zmniejsza się ich przekrój poprzeczny, a co za tym idzie – przepływ krwi. Ponieważ wzwód polega na wypełnieniu ciał jamistych członka krwią, nie muszę chyba mówić jaki będzie efekt, gdy tej krwi do rzeczonego narządu dopłynie zbyt mało. Wszystko jest dla człowieka, jednakże, jeśli pragniesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje ulubione „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, kamagra w zelu
kiełbasę, tłuste mielone albo boczek w każdej postaci zostaw na specjalne okazje. W zamian za to zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają mnóstwo błonnika, który efektywnie wpływa na obniżenie poziomu cholesterolu we krwi), wybieraj chude mięso i chudy nabiał, nie objadaj się każdego dnia żółtym serem.

Proste? To do działania, a raczej do sypialni!

Chętka na seks zależy przede wszystkim od naszego nastawienia – jeśli mamy motywację do przeprowadzenia zbliżenia, daje nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to istotne nie tylko dla kobiet!), doceniani przez partnerkę a sama działalność seksualna jest tożsama z naszymi upodobaniami, najprawdopodobniej nic nie będzie przeszkodą żeby czerpać z niej jak największą satysfakcję. Jednak popęd seksualny, choć jest kwestią ducha, uwarunkowany jest również od dyspozycji organizmu. potencja
Wobec tego poza zadbaniem o stosowną oprawę zbliżenia, wskazane jest 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować wcześniej swoje ciało, aby sprostało zadaniom, jakie chcemy przed nim postawić. Podstawa to sen, ruch, zdrowa dieta i odrzucenie używek (picie zbyt dużej ilości kawy czy piwa działa niezmiernie ujemnie na możliwości wzwodu, nie ma też zdrowej liczby wypalanych papierosów – każda ilość szkodzi twojej sprawności seksualnej!).

Poza wymienionymi w artykule radami, każdy z nas jest w stanie wymienić kilka własnych, które sprawiają, że ochota na seks rośnie. Czy jest to nasz ulubiony sposób wypoczynku, masaż, gorąca kąpiel: próbowanie pysznego oraz pomysłowego jedzenia: miło oraz sielsko lub czynnie oraz ekscytująco spędzony dzień, wyczekiwanie na realizację fantazji erotycznej uzgodnionej wcześniej z partnerką… Mniejsza o to jaki mamy sposób na odprężenie się i bycie tu i teraz z drugą osobą, ważne żeby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj kamagra tanio

Pięć rodzajów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno wiesz dobrze o tym, że ćwiczenia ciała są doskonałe dla zdrowia. Jednakże czy wiesz, iż wizyty na siłowni pozwalają również czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeżeli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swój łóżkowy potencjał, sprawność oraz wigor. Zapoznaj się z 5 wariantami ćwiczeń, które najszybciej ulepszą twoje łóżkowe igraszki!
Ćwiczenia ciężarowca
Każdy lekarz powinien rekomendować ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy pragną polepszyć jakość swojego pożycia intymnego. Ten wariant ćwiczeń pobudza wytwarzanie testosteronu, który jest głównym hormonem odpowiedzialnym za męski popęd seksualny. Wybierz plan treningowy z takim obciążeniem, które sprawi, że poczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Ilość testosteronu podnosi się, gdy stosujesz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. viagra bez recepty

Aby polepszyć jakość życia seksualnego, ćwicz pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące mięśnie wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czerpać większą przyjemność z seksu. Rozwój górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – wiele z tych mięśni pracuje w czasie stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są wskazane także dla mężczyzn – pozwalają na przedłużenie stosunku i upraszczają kontrolę wytrysku, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia także zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają wydolność mięśni dna miednicy, co korzystnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni wykorzystywać mięśnie Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je tuż przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj potencja