Pięć rodzajów ćwiczeń, żeby seks był przyjemniejszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno wiesz dobrze o tym, że ćwiczenia ciała są doskonałe dla zdrowia. Jednakże czy wiesz, iż wizyty na siłowni pozwalają również czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeżeli będziesz trenował dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swój łóżkowy potencjał, sprawność oraz wigor. Zapoznaj się z 5 wariantami ćwiczeń, które najszybciej ulepszą twoje łóżkowe igraszki!
Ćwiczenia ciężarowca
Każdy lekarz powinien rekomendować ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy pragną polepszyć jakość swojego pożycia intymnego. Ten wariant ćwiczeń pobudza wytwarzanie testosteronu, który jest głównym hormonem odpowiedzialnym za męski popęd seksualny. Wybierz plan treningowy z takim obciążeniem, które sprawi, że poczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Ilość testosteronu podnosi się, gdy stosujesz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak zajęcia na siłowni. viagra bez recepty

Aby polepszyć jakość życia seksualnego, ćwicz pompki, przysiady i brzuszki. Ćwiczenia budujące mięśnie wzmacniają ramiona, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czerpać większą przyjemność z seksu. Rozwój górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – wiele z tych mięśni pracuje w czasie stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są wskazane także dla mężczyzn – pozwalają na przedłużenie stosunku i upraszczają kontrolę wytrysku, wzmacniając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia także zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia poprawiają wydolność mięśni dna miednicy, co korzystnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni wykorzystywać mięśnie Kegla, żeby opóźnić wytrysk, napinając je tuż przed orgazmem. wiecej znajdziecie tutaj potencja

Otagowany , , , , , , .Dodaj do zakładek permalink.

Dodaj komentarz