3672-4712-ico-wu.jpg

Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Istotnym czynnikiem wpływającym na potencję jest prawidłowe odżywianie. Dobra dieta jest w stanie poprawić nie tylko jakość potencji, ale również płodność. Zwróćmy chociażby uwagę na to, co tracimy w czasie wytrysku. Jak powszechnie wiadomo, dochodzi wówczas do dosyć ważnych ubytków selenu. Łatwo go unormować spożywając tuńczyka, wybrane orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Kolejny tak samo istotny biopierwiastek w naszej diecie to cynk, który odpowiedzialny jest za syntezę testosteronu, ten natomiast pobudza popęd seksualny. W chwili spożywania alkoholu czy palenia tytoniu spada poziom cynku, a szybko można go uzupełnić poprzez potrawy strączkowe, wybrane ryby, niektóre mięsa, żółtka jaj lub ostrygi.
Niezwykle ważnym elementem jest również arginina, stanowiąca 80 procent spermy. Arginina przyśpiesza wytwarzanie spermy oraz wydłuża czas życia plemników. Składnik levitra tanio ten bierze udział także w procesie chemicznym zmiany w tlenek azotu, dzięki czemu naczynia krwionośne poddają się rozkurczeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę znajdziemy w takich składnikach jak kakao, mięso wołowe, orzechy nerkowca, niektóre ryby, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Warto zwrócić także uwagę na witaminy, głównie na witaminę E, jaka jest określana witaminą płodności. Znajdziemy ją w warzywach liściastych, jajach, zarodkach pszenicy a także ciemnym pieczywie. Jeszcze jedna witamina to beta-karoten, jaka ma wpływ na poprawne wytwarzanie hormonów. Jeżeli pragniemy poprawić jego niedobory skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy batatów.
tekst dostepny na stronie potencja

Dodaj komentarz